onsdag 17 augusti 2011

lätt uttråkad....

Har suttit o drömt mig bort på Pandorashopen halva kvällen.... Har kommit på att ja absolut vill ha ett armband som matchar den nya fina ringen.... Men vem vill vänta på ett komplett armband, och jag har ju inte råd att köpa alla berlocker på en gång. Särskilt inte nu med bröllopet och allt. Men, men det finns ju alltid tradera! Så kilade in där en stund och kikade runt och lyckades faktiskt hitta både länk och berlocker till riktigt bra priser och fina vart de också! =D Ok, de är ju kopior... om de ens är så exklusiva... =P Men det betyder ju bara att jag har råd att köpa hela amrbandet färdigt på en gång och att jag dessutom kan byta berlocker när jag vill utan att få ångest över priserna! ;-) Ja, man blir ju faktiskt inte fet vare sig av att vara mammaledig eller student. ;-)

Men så fort jag kommer ut i arbetslivet igen så kan jag lova er att ett riktigt pandoraarmband "likt magi" bara helt plötsligt kommer att dyka upp på min handled! Dessutom så har jag ju passat på att upplysa L (lite sådär i förbigående alltså) om att Pandora har väldigt mkt olika smycken och att flera av dem är sådana att man kan "bygga ut" dem. Kan ju vara bra för honom att veta det inför kommande födelsedagar, jular och årsdagar. =)

Och som av en händelse så råkar jag ju faktiskt fylla år helgen efter vi gifter oss! Undrar om jag behöver puffa lite extra eller om det räcker? ;-)

Men nu då? Jag har inget att göra... eller jo det har jag ju, men jag har inget att göra som jag har lust med.... Har suttit vid datorn hela dagen vid lediga stunder så nu är jag less på det, men ändå så hamnar jag här...

Just det ja! Jag skrev ju om min klänning för ett tag sen, den var lagom!!! =D Jag hade inte gått ner... eller i alla fall inte där skläning sitter åt, vilken lättnad!!! Vart dessutom hemma hos mor i helgen och fixade det sista med klänningen - sy upp den och fästa strass i broderiet. Det blir så snyggt! Nu känns klänningen som om den är jag! Helt rätt för mig! Får nog förmodligen lägga ut lite bilder på det hela här sen... *drömmer mig bort*

Och somavslutning så bara måste jag tipsa om en av mina kompisars blogg (om nån nu skulle trilla in och läsa här). Hon heter Sophia och har en fotoblogg där hon publicerar sina foton so är helt underbara! Kika speciellt in på inlägget Världens bästa vän som är en av mina klara favoriter. Speciellt bilden där Y ser ut att smyga sig genom en rosenträdgård - såååå fiiint! Så Sophia om du läser detta, du är grym! =D Kram på dig gumman!

Nä... nu ger jag upp..... det får väl bli boken och sängen istället.....

//Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar